Sluiten

Service

Klik op het juiste onderwerp voor het antwoord op jouw vraag.

Bestellen

Bij Table du Sud kan je bestellen via een van onze showrooms of online. Bezoek de showroompagina voor adresgegevens en openingstijden.

Onze showrooms

Online bestellen gaat eenvoudig in 4 stappen:

1. Configuratie:
Configureer het gewenste artikel. Hierbij kan je bijvoorbeeld de kleur van het tafelblad, het type hout en de kleur van het onderstel aangeven.

2. Toevoegen aan winkelwagentje:
Plaats het artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.

3. Check:
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het type bezorging, adresgegevens en opmerkingen betreffende de levering.

4. Betaling:
Rond af door de aanbetaling + bezorg kosten te betalen.

Let op: Uiterlijk enkele dagen voor levering ontvang je de factuur van je bestelling per e-mail. We verzoeken je om het resterende per dag uiterlijk een dag voor levering per bankoverschrijving te voldoen.

Tips:

Grote aantallen: Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

Meer advies nodig? Meer advies nodig? Maak dan een afspraak voor gratis interieuradvies.

Interieur advies

Binnen een week na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail nog eens een orderbevestiging per mail. Hierop staat jouw gehele bestelling met specificaties. Loop deze e-mail nog eens goed na. Mocht er iets niet duidelijk zijn, neem dan contact met ons op. In deze orderbevestiging staat daarnaast de verwachte levertijd vermeld. Voor tafels is dit normaliter 8-10 weken.

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Binnen een week na het plaatsen van je bestelling ontvang je een extra bevestiging van je bestelling. Hier staat de verwachte levertijd in. Daarna ontvang je een e-mail om zelf de dag en datum van levering zelf in te plannen.

Moet ik het volledige bedrag in een keer betalen?

Nee hoor! voor het plaatsen van je bestelling is slechts een aanbetaling van 10% nodig.

Kan ik mijn meubel retourneren?

Omdat onze meubels speciaal voor jou worden gemaakt is dat helaas niet mogelijk. Lees hiervoor onze voorwaarden.

Is het mogelijk om de meubels in het echt te bekijken?

Zeker! Bezoek daarvoor een van onze drie showrooms in Nederland. Voor meer informatie over de vestigingen, klik hier.

Hebben jullie meubels op voorraad liggen?

No way! Alles wordt speciaal voor jou op maat gemaakt. Als we meubels op voorhand op voorraad zouden leggen, zou dat betekenen dat jij minder opties zou hebben bij het samenstellen van je meubel.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur ons een e-mail
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Betalen

Wanneer je jouw meubel (s) besteld in een van onze showrooms hoeft er geen aanbetaling voor de bestelling te worden gedaan. Je betaalt jouw bestelling bij voorkeur een dag voor aflevering van de bestelling via bankoverschrijving. Hiervoor ontvang je uiterlijk enkele dagen voor de levering je factuur per mail. 

Voor een bestelling in onze webshop is een aanbetaling van 10% benodigd, plus  een vooruitbetaling van de bezorgkosten. Het restant betaal je net als bij een showroom bestelling uiterlijk een dag voor levering via bankoverschrijving.  Voor marmeren eettafels vragen wij i.v.m. het importeren van het marmer een aanbetaling van 30%. 

Onze gegevens:
• Bankrekeningnummer: NL 08 INGB 0008096175 t.n.v. Table du Sud BV, gelieve onder vermelding van het factuurnummer. Mocht het factuurnummer niet aanwezig zijn is het ordernummer ook voldoende.
• BIC: INGBNL2A 

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Kan ik ook cash betalen?

Onze voorkeur gaat uit naar betaling per bankoverschrijving. Hiervoor ontvang je enkele dagen voor de levering de factuur per e-mail. Wil je toch liever cash betalen? Neem dan contact met ons op voorafgaand aan de levering.

Ik heb net het bedrag per bank overgemaakt, maar weet niet zeker of het op tijd is overgeschreven. Wat moet ik doen?

Zorg dat je bij de levering van je bestelling een betaalbewijs bij de hand hebt. Onze monteurs zullen deze controleren en dit extra noteren.

Is het mogelijk om een delen te betalen?

Bij een online bestelling betaal je in de eerste instantie een aanbetaling van 10% en het resterende bedrag bij de levering. Het is verder niet mogelijk om in delen te betalen.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Jazeker! Geef dit bij het plaatsen van de bestelling duidelijk aan of neem contact met ons op. We vragen je in alle gevallen het KVK nummer en BTW nummer door te geven

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur ons een e-mail
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Bezorgen

Bij jouw bestelling kun je kiezen voor verschillende levermethodes. Bezorging is in veel gevallen inclusief gratis montage, waarbij het meubel door onze bezorgers ook op de juiste plek wordt gezet. Zeker bij een zware tafel, wel zo makkelijk!

De bezorgkosten van Table du Sud:

Ophalen

Gratis

Levering op begane grond

Orderwaarde boven €250,-

Gratis

Levering van stoelen of banken

Gratis

Levering op 1e of 2e verdieping via trappenhuis, alleen voor tafels  < 30kg

€65,-

Levering op 3e verdieping

 

Via trappenhuis, alleen voor tafels t/m 30kg

€85,-

Levering via lift in pand, als de lift groot genoeg is

€65,-

Verhuislift geregeld door Table du Sud, max. 7 verdiepingen

€195,-

Marmeren tafels via verhuislift

€245,-

Levering wandplanken, evt. per post

€35,-

 Levering + montage in België met een reistijd van meer dan 1 uur.

€65,-

Bezorging + montage Waddeneilanden

€135,-

Voorbereiding
Voor levering op een verdieping en levering van marmeren bladen of grote tafelbladen neemt onze logistieke afdeling contact met je op.

Zij beoordelen de situatie en bepalen of er een lift nodig is op basis van Arbo-richtlijnen. Indien een verhuislift nodig is, zijn de kosten voor de klant. Een andere optie is levering tot aan de voordeur op begane grond.

Neem bij twijfel contact met ons op.



Tips:


• Controleer vooraf goed de afmetingen van deuren, ramen en trappen waar de tafel doorheen moet. Alleen een zeer ruime trap is een optie.
• Controleer de hoeken / bochten waar de tafel doorheen moet en meet ze op.
• Zorg voor een gemakkelijk toegankelijk pad.
• Laat ons weten als we alleen tussen bepaalde tijden kunnen komen (bijvoorbeeld vanwege paaltjes in het stadscentrum).
• Houd rekening met parkeervergunningen

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Moet ik mijn tafel zelf monteren?

Zeker niet! Dat is onderdeel van onze service. Wanneer we jouw tafel komen leveren monteren we hem ter plekke (uitzonderingen uitgesloten). Hierdoor kun je zelf de gewenste positie van het onderstel kiezen én zetten we hem voor je op de juiste plek. Geen gedoe met bouwpaketten dus!.

Ik woon op een verdieping en denk dat de tafel wel via het trappengat omhoog kan. Waarom willen jullie dan toch de situatie checken?

Onze tafelbladen zijn vaak zwaarder dan je denkt en we zijn zuinig op jouw tafelblad, maar óók op onze monteurs. In vele gevallen is voorkomen beter dan genezen.

Waarom kost het bezorgen van een marmeren tafel meer dan een ander type tafel?

De kosten van een verhuislift bestaan uit de basiskosten van de lift zelf, extra administratiekosten t.o.v. een reguliere levering en extra tijd om de bezorging in te plannen. Daarnaast duurt het ongeveer drie keer zo lang om een tafel te leveren doormiddel van een verhuislift. Tenslotte is de kans op beschadiging groter dan wanneer we het blad met onze eigen handen naar binnen kunnen tillen, waardoor wij ook rekening moeten houden met dit risico. Soms moeten tafels ook extra worden ingepakt om beschadigingen te voorkomen.

Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?

We vragen je om bij het inplannen van je bestelling goed over het bezorgmoment na te denken. Hier stemmen wij namelijk de productie van jouw tafel, maar ook al onze routes op af. Wijzigen is mogelijk, maar alleen ruim van te voren. Wanneer je een wijziging een dag voor levering pas aangeeft zijn we genoodzaakt om €65,- hiervoor in rekening te brengen.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur ons een e-mail
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Garantie

Garantie
Op de artikelen die je bij ons koopt, ontvang je garantie. We geven geen garantie op showroommodellen. Ook geldt de garantie niet op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en onoordeelkundig gebruik van het meubel. Verder geldt de garantie niet bij niet of onjuist onderhoud van het meubel of op installatie, (de)montage, wijziging of reparatie door jezelf of derden.

De garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Klacht
Heb je een klacht over je product? Wat vervelend! Meld je klacht via klantenservice@tabledusud.nl. 

Vermeld hierbij:
· het ordernummer
· over welk meubel het gaat
· een duidelijke omschrijving van de klacht
· voeg waar mogelijk foto’s toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).

Zo hebben onze medewerkers een goed beeld van de klacht en kunnen zij hier snel mee aan de slag.

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je beschikbaar. Klik op de vragen om de antwoorden te zien..

Moet ik mij houten eettafel regelmatig opnieuw behandelen?

Nee dat hoeft niet! Houten tafels die zijn behandeld met onze lak zijn tien jaar onderhoudsvrij.

Kan ik mijn tafel retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Onze meubels worden namelijk voor jou op maat gemaakt en kunnen niet zomaat worden doorverkocht.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik het beste contact opnemen?

Dit kun je het beste doen via klantenservice@tabledusud.nl. Als je direct foto's toevoegt aan je e-mail en het ordernummer erbij vermeldt kunnen we je sneller helpen.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur ons een e-mail
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Onderhoud

Om je meubel in optimale conditie te houden, kun je terecht op onze adviespagina’s. We geven hier informatie over de product eigenschappen en gebruikstips.


Bekijk producteigenschappen

Vragen

We staan altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je beschikbaar. Klik op de vragen om de antwoorden te zien..

Moet ik mij houten eettafel regelmatig opnieuw behandelen?

Nee dat hoeft niet! Houten tafels die zijn behandeld met onze lak zijn tien jaar onderhoudsvrij.

Wat is mijn garantie?

De garantie van Table du Sud betreft één jaar. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden.

Waarmee kan ik mijn meubel het beste onderhouden?

Raadpleeg hiervoor de pagina onderhoudsmiddelen op onze website.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Tijdens werkdagen beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur ons een e-mail
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Meest gestelde vragen

De

Zijn jullie showrooms geopend?

Op zaterdagen is showroom Nieuwkoop uitsluitend geopend op afspraak. Showroom Deventer en Heeze zijn tijdens openingstijden vrij geopend. Kom langs of maak hier direct een afspraak.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De gemiddelde levertijd van de tafels is 8-10 weken. Bij de stoelen en banken wijkt dit af per product. We trachten de bestelling samen te leveren, tenzij anders is aangegeven. Het is ook mogelijk om een bestelling al te plaatsen, maar deze pas later te laten leveren. Geef dit bij je bestelling duidelijk aan, zodat we daar rekening mee kunnen houden. Ruim een week voor de levering neemt onze planning contact op per mail om het precieze aflevermoment met je af te stemmen. 36 uur voor de levering ontvang je per mail een tijdsindicatie van de levering. Op de dag van levering nemen de koeriers 30 minuten voor aankomst per telefoon contact op zodat je een goed idee hebt van wanneer ze zullen arriveren.

Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging?

Wanneer je jouw bestelling hebt geplaatst ( in de showroom of online) ontvang je in de loop van de volgende week een orderbevestiging per mail. Hier staat jouw gehele bestelling nog eens overzichtelijk weergegeven.

De

Moet ik een aanbetaling doen?

Wij houden vanwege het maatwerk een aanbetaling van ongeveer 10% aan. Kies je voor thuisbezorging dan wordt hierover ook 10% geteld voor de aanbetaling. Bij een bestelling in een van onze showrooms vragen we geen aanbetaling, de betaling dient dan een dag voor de levering per bank te worden voldaan.

De

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Online kun je de aanbetaling bij Table du Sud voldoen met: Ideal Bancontact Sofort Overboeking alvorens levering Belfius Paypal

De

Betaal ik verzendkosten?

Bekijk hiervoor de pagina over bezorgen.

De

Waarom zijn de kosten van de verhuislift minimaal €195,- ?

De kosten van een verhuislift bestaan uit de basis kosten van de lift zelf, extra administratie kosten t.o.v. een reguliere levering en extra tijd om de bezorging in te plannen. Daarnaast duurt het ongeveer drie keer zo lang om een tafel te leveren doormiddel van een verhuislift. Tenslotte is de kans op beschadiging groter dan wanneer we het blad met onze eigen handen naar binnen kunnen tillen, waardoor wij ook rekening moeten houden met dit risico. Soms moeten tafels ook extra worden ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Vind je deze kosten toch te hoog? Dan is het ook mogelijk om de verhuislift zelf te regelen. In dat geval wordt de tafel voorgeboord afgeleverd op de begane grond en wordt deze niet door Table du Sud gemonteerd. De levering is in dat geval gratis.

De

Wat zijn de algemene voorwaarden van Table du Sud?

Zoals ieder bedrijf hebben ook wij algemene voorwaarden voor jouw bestelling. Je vindt ze hier

De

Zijn alle artikelen die in de winkels verkrijgbaar zijn, ook via internet te bestellen?

In principe zijn alle artikelen uit onze winkels online te bestellen, maatwerk uitgesloten. Het is echter niet zo dat álle meubels die op de website te zien zijn ook te bezichtigen zijn in onze showrooms. Wil je naar een specifiek meubel komen kijken? Neem dan per mail of telefoon contact op om er zeker van te zijn dat deze te bezichtigen in in de showroom.

De

Moet ik zelf een verhuislift regelen?

Als het niet mogelijk is om de tafel via een trappenhuis of lift naar de betreffende verdieping te brengen, kan Table du Sud hier een verhuislift voor regelen. Geef wanneer dit nodig is dit duidelijk aan bij je bestelling. De kosten voor de verhuislift zijn voor de rekening van de koper tenzij anders is besproken.

De

Hoe meld ik een klacht/gebrek?

Wij trachten klachten/gebreken zo goed en snel mogelijk op te lossen. Neem hiervoor contact op met klantenservice@tabledusud.nl of neem telefonisch contact op via tel: 040 304 6229.

De

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op onze producten is geen herroepingsrecht van kracht. Al onze producten worden namelijk speciaal voor jou op maat gemaakt.

De

Wat is mijn garantie?

De garantie van Table du Sud betreft 1 jaar, meer informatie hierover vindt je in onzealgemene voorwaarden.

<div cla