Meer

Sluiten

NL

EN

Service

Klik op het juiste onderwerp voor het antwoord op jouw vraag.

Bestellen en levertijden

Bij Table du Sud kan je bestellen via een van onze showrooms of online. Bezoek de showroompagina voor adresgegevens en openingstijden. Op zoek naar de laatste levertijden? Die vind je op de pagina van je meubel.

Onze showrooms

Online bestellen gaat eenvoudig in 4 stappen:

1. Configuratie:
Configureer het gewenste artikel. Hierbij kan je bijvoorbeeld de kleur van het tafelblad, het type hout en de kleur van het onderstel aangeven.

2. Toevoegen aan winkelwagentje:
Plaats het artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.

3. Check:
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het type bezorging, adresgegevens en opmerkingen betreffende de levering.

4. Betaling:
Rond af door de aanbetaling + bezorg kosten te betalen.

Let op: Uiterlijk enkele dagen voor levering ontvang je de factuur van je bestelling per e-mail. We verzoeken je om het resterende per dag uiterlijk een dag voor levering per bankoverschrijving te voldoen.

Tips:

Grote aantallen: Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

Meer advies nodig? Meer advies nodig? Maak dan een afspraak voor gratis interieuradvies.

Interieur advies

Binnen een week na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail nog eens een orderbevestiging per mail. Hierop staat jouw gehele bestelling met specificaties. Loop deze e-mail nog eens goed na. Mocht er iets niet duidelijk zijn, neem dan contact met ons op. In deze orderbevestiging staat daarnaast de verwachte levertijd vermeld. Voor tafels met een stalen onderstel is dit normaliter 6-8 weken.

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van houten tafels met een stalen onderstel is 6-8 weken. Bij de stoelen en banken wijkt dit af per product. Je kunt zelf de leverdag inplannen. Hiervoor bieden we je een aantal opties. Wil je een meubel eerder bestellen en pas ná de verwachte levertijd ontvangen? Dat kan. Geef bij je bestelling dan de gewenste leverweek door.

Moet ik het volledige bedrag in een keer betalen?

Nee hoor! voor het plaatsen van je bestelling is slechts een aanbetaling van 10% nodig. Voor tafels met keramieken en marmeren tafelbladen vragen we een aanbetaling van 30%.

Kan ik mijn meubel retourneren?

Onze meubels worden speciaal voor jou gemaakt en daarom is retourneren niet mogelijk.

Is het mogelijk om de meubels in het echt te bekijken?

Dat kan uiteraard. Bezoek daarvoor één van onze showrooms in Heeze, Deventer of Utrecht.

Hebben jullie meubels op voorraad liggen?

No way! Alles wordt speciaal voor jou op maat gemaakt. Als we meubels op voorhand op voorraad zouden leggen, zou dat betekenen dat jij minder opties zou hebben bij het samenstellen van je meubel. Wil je graag weten hoe we onze meubels maken? Bekijk dan onze how it's made pagina.

Kan ik advies krijgen voordat ik een bestelling plaats?

Dat kan. We zijn te bereiken via e-mail: info@tabledusud.nl en telefoon: 040-3046229. Wil je graag dat we de tijd voor je nemen in onze showroom? Maak dan een afspraak.

Hoe gaat een bestelling van een tafel in z'n werk?

Bij Table du Sud heb je de mogelijkheid om jouw wensen perfect aan te laten sluiten op je nieuwe tafel. We maken de tafel namelijk speciaal voor jou. Stap 1: Afmeting: bepaal zelf de lengte, breedte en hoogte van het tafelblad. Daarnaast kies je de hoogte van de tafel. Stap 2: Bij sommige tafels heb je de mogelijkheid om de vorm van het tafelblad te bepalen. Denk aan Deens ovaal, half ovaal en half ovaal. Stap 3: Bepaal de afwerking Stap 4: Kies je favoriete kleur Stap 5: Kies de randafwerking van het tafelblad. Het gaat immers om de details! Stap 6: Kies de afwerking van het onderstel

Kan ik mijn bestelling na plaatsing nog aanpassen?

Jouw bestelling bestaat uit maatwerk waarmee we zo snel mogelijk aan de gang gaan. Hierdoor is het niet altijd meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je je bestelling binnen 3 kalenderdagen aan wil passen.

Hoe lang is mijn offerte geldig?

Onze offertes zijn 8 dagen geldig vanaf de offertedatum

Er is een prijsverhoging geweest. Is mijn offerte nog geldig?

Offertes zijn 8 dagen vanaf de offertedatum geldig. Het bedrag op de offerte is dus ook na een prijsverhoging geldig als dit binnen de twee weken valt. Prijsverhogingen worden soms doorgevoerd vanwege de prijsstijgingen van onze grondstoffen.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u op 040 304 6229
Stuur ons een e-mail
Stuur je e-mail naar info@tabledusud.nl en ontvang binnen 2 werkdagen een reactie

Betalen

Voor onze betalingen werken we samen met Payt. Dit erkende bedrijf zorgt ervoor dat je een werkende en betrouwbare betaallink krijgt. Voor een online aankoop vragen we een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag. Voor een aankoop in de showroom hoef je geen aanbetaling te doen. Hieronder hebben we de veel gestelde vragen over betalingen voor je verzameld. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Onze gegevens:
• Bankrekeningnummer: NL 08 INGB 0008096175 t.n.v. Table du Sud BV, gelieve onder vermelding van het factuurnummer. Mocht het factuurnummer niet aanwezig zijn is het ordernummer ook voldoende.
• BIC: INGBNL2A 

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Kan ik ook cash betalen?

Onze voorkeur gaat uit naar betaling per bankoverschrijving. Hiervoor ontvang je enkele dagen voor de levering de factuur per e-mail. Wil je toch liever cash betalen? Neem dan contact met ons op voorafgaand aan de levering.

Wanneer moet ik mijn aankoop betalen?

Ongeveer 5 werkdagen voor de levering ontvang je van ons een betaallink via Payt. Je kunt voor het voldoen van de betaling gebruikmaken van verschillende methodes. Deze vind je onderaan deze pagina.

Wanneer moet ik mijn aankoop uiterlijk betalen?

De dag voor de levering. Onze administratie bekijkt op de dag van de bezorging of de betaling is gelukt.

Ik heb een vraag over mijn betaling. Wat moet ik doen?

Bel ons op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur en we helpen je graag verder: 040 - 304 6229. Je kunt een bericht sturen naar debiteuren@tabledusud.nl. We proberen altijd binnen 48 uur te antwoorden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

iDEAL, Bancontact, Sofort, Overboeking, Belfius.

Ik heb net het bedrag per bank overgemaakt, maar weet niet zeker of het op tijd is overgeschreven. Wat moet ik doen?

De betalingen lopen via Payt. Via Payt krijg je een betaallink en je zult na het betalen ook meteen een bevestiging krijgen dat het gelukt is. Twijfel je alsnog: neem dan even contact met ons op.

Is het mogelijk om in delen te betalen?

Bij een online bestelling betaal je in de eerste instantie een aanbetaling van 10% en het resterende bedrag bij de levering. Voor tafels met een marmeren of keramieken tafelblad vragen we een aanbetaling van 30% Het is verder niet mogelijk om in delen te betalen.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Dat kan. Geef bij het plaatsen van de bestelling aan dat het om een zakelijke bestelling gaat of neem even contact met ons op. Voor Belgische klanten: geef ook altijd het BTW-nummer en eventueel andere relevante informatie aan ons door.

Zijn er op dit moment kortingsacties?

Houd hiervoor onze pagina over korting in de gaten.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u op 040 304 6229
Stuur je e-mail naar info@tabledusud.nl en ontvang binnen 2 werkdagen een reactie
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Bezorgen

Bij jouw bestelling kun je kiezen voor verschillende levermethodes. Bezorging is in veel gevallen inclusief gratis montage, waarbij het meubel door onze bezorgers ook op de juiste plek wordt gezet. Zeker bij een zware tafel, wel zo makkelijk! Let op: wandplanken en tv meubels worden niet gemonteerd.

De bezorgkosten van Table du Sud:

Ophalen

Gratis

Levering op begane grond in NL en BEL (tot 100 km van onze werkplaats in Heeze)

Orderwaarde boven €250,- 

Gratis

Levering van stoelen of banken

Gratis

Levering op 1e of 2e verdieping via trappenhuis, alleen voor tafels  < 30kg

€85,-

Levering op 3e verdieping

 

Via trappenhuis, alleen voor tafels t/m 30kg

€85,-

Levering via lift in pand, als de lift groot genoeg is

€85,-

Verhuislift geregeld door Table du Sud, max. 7 verdiepingen

€195,-

Marmeren tafels via verhuislift

€245,-

Levering wandplanken, evt. per post

€35,-

 Levering + montage in België op meer dan 100 km van onze werkplaats

€85,-

Voorbereiding
Voor levering op een verdieping en levering van marmeren bladen of grote tafelbladen neemt onze logistieke afdeling contact met je op.

Zij beoordelen de situatie en bepalen of er een lift nodig is op basis van Arbo-richtlijnen. Indien een verhuislift nodig is, zijn de kosten voor de klant. Een andere optie is levering tot aan de voordeur op begane grond.

Neem bij twijfel contact met ons op.

Levering in België en op de Waddeneilanden

Dit is uiteraard mogelijk. Voor levering en montage in België op een locatie met een reistijd van meer dan een uur rekenen we €85,-. Bezorgen op de Waddeneilanden loopt via een externe transporteur. De levering op het vaste land is gratis. Voor het extra inpakken en de transporteur worden kosten berekend. Neem even contact met ons op voor de exacte kosten.



Tips:


• Controleer vooraf goed de afmetingen van deuren, ramen en trappen waar de tafel doorheen moet. Alleen een zeer ruime trap is een optie.
• Controleer de hoeken / bochten waar de tafel doorheen moet en meet ze op.
• Zorg voor een gemakkelijk toegankelijk pad.
• Laat ons weten als we alleen tussen bepaalde tijden kunnen komen (bijvoorbeeld vanwege paaltjes in het stadscentrum).
• Houd rekening met parkeervergunningen

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je klaar staan. Klik op de vragen om de antwoorden te zien.

Moet ik mijn tafel zelf monteren?

Zeker niet! Dat is onderdeel van onze service. Wanneer we jouw tafel komen leveren monteren we hem ter plekke (uitzonderingen uitgesloten). Hierdoor kun je zelf de gewenste positie van het onderstel kiezen én zetten we hem voor je op de juiste plek. Geen gedoe met bouwpakketten dus!.

Ik woon op een verdieping en denk dat de tafel wel via het trappengat omhoog kan. Waarom willen jullie dan toch de situatie checken?

Onze tafelbladen zijn vaak zwaarder dan je denkt en we zijn zuinig op jouw tafelblad, maar óók op onze monteurs. In vele gevallen is voorkomen beter dan genezen.

Bezorgen jullie binnen de hele EU?

Ja. Neem voor een bezorging buiten Nederland of België even contact met ons op door een mail te sturen naar info@tabledusud.nl. Samen bekijken we wat mogelijk is.

Wat zijn de kosten voor levering buiten Nederland en België?

Luxemburg tot 1 m3 = 250 euro, elke kuub extra is 200 euro. Duitsland tot 1 m3 = 290 euro, elke kuub extra is 250 euro extra. Zwitserland tot 1 m3 = 395 euro, elke kuub extra = 350 euro. Oostenrijk tot 1 m3 = 375 euro, elke kuub is 325 euro. Frankrijk tot 1 m3 = 335 euro, elke kuub extra = 300 euro. Spanje tot 1 m3 = 395 euro, elke kuub extra = 350 euro. Italië tot 1 m3 = 595 euro, elke kuub extra = 500 euro. Scandinavië tot 1 m3 = 445 euro, elke kuub extra is 400 euro. Vragen? Neem dan contact met ons op om je buitenlandse levering in orde te maken.

Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?

We vragen je om bij het inplannen van je bestelling goed over het bezorgmoment na te denken. Hier stemmen wij namelijk de productie van jouw tafel, maar ook al onze routes op af. Wijzigen is mogelijk, maar alleen ruim van te voren. Wanneer je een wijziging een dag voor levering pas aangeeft zijn we genoodzaakt om €65,- hiervoor in rekening te brengen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat kan. Hiervoor ben je welkom op ons hoofdkantoor in Heeze waar onze werkplaats en de showroom zich bevindt. Het adres is De Koolakkers 12, 5591 RD in Heeze.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bovenaan deze pagina vind je de kosten die aan jouw specifieke aankoop zijn verbonden.

Mijn nieuwe tafel past niet in de lift. Wat nu?

De bezorgers nemen graag een verhuislift voor je mee om de tafel te bezorgen. De maximale hoogte die hiermee bereikt kan worden is 7 verdiepingen. Bovenaan deze pagina vind je de kosten.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u op 040 304 6229
Stuur je e-mail naar info@tabledusud.nl en ontvang binnen 2 werkdagen een reactie
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Garantie

Garantie
Op de artikelen die je bij ons koopt, ontvang je garantie. We geven geen garantie op showroommodellen. Ook geldt de garantie niet op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en onoordeelkundig gebruik van het meubel. Verder geldt de garantie niet bij niet of onjuist onderhoud van het meubel of op installatie, (de)montage, wijziging of reparatie door jezelf of derden.

De garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Klacht
Heb je een klacht over je product? Wat vervelend! Meld je klacht via klantenservice@tabledusud.nl. Vermeld daarbij je klantnummer, een duidelijke beschrijving (bij beschadigingen bijvoorbeeld de grootte) en voeg waar mogelijk zoveel mogelijk foto's toe aan de melding.

Vermeld hierbij:
· het ordernummer
· over welk meubel het gaat
· een duidelijke omschrijving van de klacht
· voeg waar mogelijk foto’s toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).

Zo hebben onze medewerkers een goed beeld van de klacht en kunnen zij hier snel mee aan de slag.

Vragen

We staan ​​altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je beschikbaar. Klik op de vragen om de antwoorden te zien..

Moet ik mijn houten eettafel regelmatig opnieuw behandelen?

Nee dat hoeft niet! Houten tafels die zijn behandeld met onze lak zijn tien jaar onderhoudsvrij.

Kan ik mijn tafel retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Onze meubels worden namelijk voor jou op maat gemaakt en kunnen niet zomaar worden doorverkocht.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik het beste contact opnemen?

Dit kun je het beste doen via klantenservice@tabledusud.nl. Als je direct foto's toevoegt aan je e-mail en het ordernummer erbij vermeldt kunnen we je sneller helpen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn meubel?

Je krijgt op je meubel 2 jaar garantie. Wil je meer weten over garantie? Lees dan even onze voorwaarden .

Wanneer vervalt mijn garantie?

De garantie vervalt als de gebreken het gevolg zijn van: - Normale slijtage - Onoordeelkundig gebruik - Niet of onjuist uitgevoerd onderhoud - Installatie, (de)montage, wijzigingen of reparatie door derden

Zit er 2 jaar garantie op alle meubels?

Modellen uit de showroom, Tweedekans meubels en producten waarvoor fabrieksgarantie geldt vormen de enige uitzondering. Hierop zit geen garantie. Verder vervalt de garantie bij: normale slijtage, onoordeelkundig gebruik, niet of onjuist gevoerd onderhoud, installatie/demontage/wijziging/reparatie door de koper, product specifieke eigenschappen zoals de werking van hout.

Het hout van mijn tafel werkt. Kan ik gebruik maken van de garantie?

Bij Table du Sud werken we met natuurproducten die kunnen werken. Hierdoor kun je geen gebruik maken van de garantie. Om de werking tegen te gaan is een stabiele luchtvochtigheid van ongeveer 55% aan te raden. In de winter kan dit percentage 10% lager en in de zomer 10% hoger liggen.

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Dagelijks beschikbaar van 09:00 - 17:00u op 040 304 6229
Stuur je e-mail naar info@tabledusud.nl en ontvang binnen 2 werkdagen een reactie
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Onderhoud

Om je meubel in optimale conditie te houden, kun je terecht op onze adviespagina’s. We geven hier informatie over de product eigenschappen en gebruikstips.


Bekijk producteigenschappen

Vragen

We staan altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je beschikbaar. Klik op de vragen om de antwoorden te zien..

Moet ik mijn houten eettafel regelmatig opnieuw behandelen?

Nee dat hoeft niet! Houten tafels die zijn behandeld met onze lak zijn tien jaar onderhoudsvrij.

Wat is mijn garantie?

De garantie van Table du Sud betreft één jaar. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden.

Waarmee kan ik mijn meubel het beste onderhouden?

Raadpleeg hiervoor de pagina onderhoudsmiddelen op onze website.

Vragen de verschillende materialen om speciaal onderhoud?

Ontdek de beste onderhoudstechnieken van jouw materiaal. keramiek, eikenhout, notenhout, marmer, fenix, iroko hout, suar, suar

Contact opnemen

Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.

Bel ons
Tijdens werkdagen beschikbaar van 09:00 - 17:00u
Stuur je e-mail naar info@tabledusud.nl en ontvang binnen 2 werkdagen een reactie
Ontvang binnen twee werkdagen een reactie.

Meest gestelde vragen

De

Zijn jullie showrooms geopend?

Onze showrooms bevinden zich in Heeze, Utrecht en Deventer. De huidige openingstijden vind je onderaan deze pagina. Wil je jouw showroombezoek optimaal benutten? Maak dan een afspraak.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De gemiddelde levertijd van houten tafels met een stalen onderstel is 6-8 weken. Bij de stoelen en banken wijkt dit af per product. We streven ernaar om de bestelling samen te leveren, tenzij anders aangegeven. Het is ook mogelijk om een bestelling al te plaatsen, maar deze pas later te laten leveren. Geef dit bij je bestelling duidelijk aan, zodat we daar rekening mee kunnen houden. Binnen 2-3 weken na het plaatsen van de bestelling neemt onze planning contact op per mail om het precieze aflevermoment met je af te stemmen. 36 uur voor de levering ontvang je per mail een tijdsindicatie van de levering. Op de dag van levering nemen de koeriers 30 minuten voor aankomst per telefoon contact op zodat je een goed idee hebt van wanneer ze arriveren.

Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging?

Je plaatst je bestelling in één van onze showrooms of online. In de loop van de volgende week ontvang je de bevestiging in je mailbox. Hier staat jouw gehele bestelling nog eens overzichtelijk weergegeven.

De

Moet ik een aanbetaling doen?

Omdat we specifiek met jouw wensen aan de gang gaan vragen we een aanbetaling van 10%. Voor tafels met keramieken en marmeren tafelbladen vragen we een aanbetaling van 30%.

De

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt op de volgende manieren betalen:

- iDEAL

- Bancontact

- Sofort

- Overboeking alvorens levering

- Belfius

Meer weten? Op de pagina over betalen hebben we alles voor je op een rijtje gezet.

De

Betaal ik verzendkosten?

We leveren je bestelling gratis op de begane grond als je orderwaarde boven €250,- ligt. We kunnen je bestelling ook op de 1e of 2e verdieping leveren, eventueel met een verhuislift. Op de pagina over bezorgen hebben we alle kosten en opties voor je op een rijtje gezet.

De

Waarom zijn de kosten van de verhuislift minimaal €195,- ?

De kosten van een verhuislift bestaan uit de basis kosten van de lift zelf, extra administratie kosten t.o.v. een reguliere levering en extra tijd om de bezorging in te plannen. Daarnaast duurt het ongeveer drie keer zo lang om een tafel te leveren doormiddel van een verhuislift. Tenslotte is de kans op beschadiging groter dan wanneer we het blad met onze eigen handen naar binnen kunnen tillen, waardoor wij ook rekening moeten houden met dit risico. Soms moeten tafels ook extra worden ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Vind je deze kosten toch te hoog? Dan is het ook mogelijk om de verhuislift zelf te regelen. De tafel wordt niet voorgeboord. We kunnen wel bevestigingsmateriaal bijleveren mocht dat gewenst zijn. De levering is in dat geval gratis.

De

Wat zijn de algemene voorwaarden van Table du Sud?

Zoals ieder bedrijf hebben ook wij algemene voorwaarden voor jouw bestelling. Lees ze eens rustig door.

De

Zijn alle artikelen die in de showrooms verkrijgbaar zijn, ook via internet te bestellen?

In principe zijn alle artikelen uit onze showrooms ook online te bestellen, enkele uitzonderingen daargelaten. Het is echter niet zo dat álle meubels die op de website te zien zijn ook te bezichtigen zijn in onze showrooms. Wil je naar een specifiek meubel komen kijken? Neem dan per mail of telefoon contact op om er zeker van te zijn dat deze te bezichtigen in in de showroom.

De

Moet ik zelf een verhuislift regelen?

Nee, dit hoeft niet maar mag natuurlijk wel. Als het niet mogelijk is om je tafel via een trappenhuis of lift naar de juiste verdieping te brengen, kunnen wij ook een verhuislift meenemen. Geef dit dan duidelijk aan bij je bestelling. De kosten voor de verhuislift zijn voor de rekening van de koper tenzij anders is besproken.

De

Hoe meld ik een klacht/gebrek?

Wij streven ernaar om klachten/gebreken zo goed en snel mogelijk op te lossen. Neem hiervoor contact op met klantenservice@tabledusud.nl of neem telefonisch contact op via tel: 040 304 6229. Vergeet niet je ordernummer te vermelden en voeg in het geval van een e-mail een omschrijving van de klacht en foto's toe. Zo kunnen we je sneller en gerichter helpen.

De

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Table du Sud koop je uitsluitend maatwerk. Met andere woorden: alle meubels worden precies afgestemd op jouw wensen en kunnen dus niet worden geretourneerd.

De

Hoe lang heb ik garantie?

Onze garantie betreft 1 jaar. Op de garantie pagina en in onze algemene voorwaarden vind je alle informatie.

De

Waar worden de tafels en stoelen van gemaakt?

We maken gebruik van materialen waarin we het volste vertrouwen hebben. Van fenix tot notenhout en van keramiek tot eiken. Lees hier alles over onze materialen.

De

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Jouw bestelling bestaat uit maatwerk waarmee we zo snel mogelijk aan de gang gaan. Aanpassingen kun je binnen 3 dagen aan ons doorgeven. Daarna zijn we helaas genoodzaakt om €350,- in rekening te brengen.

De

Zit er werking in het hout van de tafels?

Ja, het hout van de tafels werkt altijd. Dit komt bijvoorbeeld door droge lucht, een hoge luchtvochtigheid of wisselende temperaturen. Probeer voor een stabiele omgeving te zorgen om de werking zoveel mogelijk tegen te gaan. Heb je vragen over de werking van het hout? Spreek dan een verkoper aan in een van onze showrooms of neem even contact met ons op.

De

Hoe kan ik mijn tafels en stoelen het best onderhouden?

Goed onderhoud is erg belangrijk. Zo geniet je lekker lang van je nieuwe meubels. Op onze onderhoud pagina hebben we nuttige informatie voor je verzameld. Ook hebben we verschillende onderhoudsmiddelen voor je in petto.

spinner

Klik/tap voor 360view

Controls
Roteren
Zoom